GYIK / FAQ

Gyakran ismételt kérdések

  1. QR kódos elérés, autonat.com elérés

    Portforward beállítások és dyndns cím nélkül is elérheti interneten keresztül a rögzítőjét, amennyiben az rendelkezik autonat funkcióval.

    Ehhez mindössze a SuperLive applikációval olvastassa le a rögzítő menüjében megjelenő QR kódot, írja be felhasználónevét és jelszavát.

    Böngészőn keresztüli eléréshez látogasson el az autonat.com oldalra, ott írja be a rögzítőjének egyedi azonosítóját, valamint felhasználónevét és jelszavát.

  2. LTV analóg rögzítők alapbeállított adatai és a hozzá tartozó kliens programok

    Felhasználónév: admin
    Jelszó: 12345

    IP-cím: 192.0.0.64

    Portok routeren forwardoláshoz:
    80, 8000, 443, 554

    Windows PC szoftver:
    LTV-CMS Client – A rögzítőhöz adott CD-n megtalálható.

    Android és iPhone App:
    LTV-CMS-Mobile (3.0 Firmware verzió alatt a CCTV Mobile alkalmazás szükséges)

  3. Uvideo és LTV HD-TVI rögzítők alapbeállított adatai és a hozzá tartozó kliens programok

    Felhasználónév: admin
    Jelszó: 123456

    IP-cím: 192.168.1.100

    Portok routeren forwardoláshoz:
    80, 6036

    Windows PC szoftver:
    NVMS-1000 – A rögzítőhöz adott CD-n megtalálható.

    Android és iPhone App:
    SuperLivePro vagy SuperLiveHD

  4. LTV Economy Line IP eszközök alapbeállított adatai és a hozzá tartozó kliens programok

    RÖGZÍTŐ:
    Felhasználónév: admin
    Jelszó: 123456

    IP-cím: DHCP

    Portok routeren forwardoláshoz:
    80, 6036

    KAMERA:
    Felhasználónév: admin
    Jelszó: 123456

    IP-cím: 192.168.226.201 vagy DHCP

    Segédprogram: IP Tool – A dobozban lévő CD-n megtalálható.

    KLIENS PROGRAMOK:
    Windows PC szoftver:
    NVMS-1000 – A rögzítőhöz adott CD-n megtalálható.

    Android és iPhone App:
    SuperLivePro vagy SuperLiveHD

  5. LTV SMART Line IP rögzítők alapbeállított adatai és a hozzá tartozó kliens programok

    RÖGZÍTŐ:
    Felhasználónév: admin
    Jelszó: admin

    IP-cím: 192.168.1.108

    Portok routeren forwardoláshoz:
    80, 161, 443, 554, 37777, 37778

    KAMERA:
    Felhasználónév: admin
    Jelszó: admin

    IP-cím: 192.168.1.108

    KLIENS PROGRAMOK:
    Windows PC szoftver:
    PSS – Pro Surveillance System – A rögzítőhöz adott CD-n megtalálható.

  6. LTV Analóg – Folyamatosan sípol, pittyeg a DVR! Mi az oka?

    Az alábbi 7 ok valamelyike áll fent, amennyiben a DVR folyamatosan sípol, pittyeg:

    1. HDD megtelt
    Nem indult el az adatok automatikus felülírása. Indítsa el a rögzítést manuálisan:
    Menü => Kézi=> Kézi rögzítés

    2. HDD hiba
    Nem ismeri fel a DVR a HDD-t. Formázza le, vagy amennyiben szükséges cserélje a HDD-t egy újra.

    3. Nincs hálózati kapcsolat
    Csatlakoztassa az eszközt az internetre és ellenőrizze a hálózati beállításokat.

    4. IP cím ütközés a hálózaton
    Adjon másik IP-címet az eszköznek. Számítógépével ellenőrizheti a hálózaton lévő eszközök IP címeit. Indítsa el a “Parancssor” programot és üsse be a következő parancsot: arp /a
    Válasszon a listában szereplőktől eltérő, de a tartományba tartozó IP-címet a DVR-nek.

    5. Hibás jelszó
    Adja meg újra a jelszavát. Amennyiben a jelszót elfelejtette lépjen kapcsolatba velünk és tájékoztatjuk a további lépésekről. A gyári mesterjelszó beszerzése napszaktól függően akár több órát is igénybe vehet!

    6. Video kimenet szabványa eltér
    Eltérő a monitor és a rögzítő által adott videojel szabványa. Használjon másik monitort. Javasoljuk, hogy ha lehetséges mindig HDMI kábelen csatlakoztasson monitort.

    7. Rögzítési hiba
    A rögzítő nem tudta az adatok a merevlemezre írni. Valószínűleg szektorhibás a HDD. Formázza le, vagy amennyiben szükséges cserélje a HDD-t egy újra.

  7. WINDOWS – Mely eszközökkel áll a gépem kapcsolatban a hálózaton?

    Keresse meg a Windowsban található Parancssort és írja be az arp /a parancsot. Így kap egy listát azokról az eszközökről, melyekkel számítógépe kapcsolatban áll.

    FAQ-arp_scrsht

  8. WINDOWS – Port forwarding beállítása TP-LINK routeren

    Lépjen be a router webes felületére majd ezt követően válassza ki a bal oldali menüben a “Forwarding” és azon belül a “Virtual Servers” opciót, majd kattintson az “Add New” gombra.

    tp-link router port forward

    A “Service Port” és a “Internal Port” mindig a kamera HTTP (webes) portja lesz. Az “IP Address” mezőbe pedig a kamera belső hálózati IP címét írja be.

    Egy példa, ha a kamera portja 80 és IP-címe: 192.168.1.100:

    1. Service Port: 80
    2. Internal Port: 80
    3. IP Adress: 192.168.1.100
    4. Protocol: All
    5. Status: Enabled

    Ismételje meg a műveletet a többi szükséges port esetében. A rögzítők alapbeállított adatai között megtalálja a szükséges portokat.

    FIGYELEM! Az egyes routereket más és más módon kell beállítani. Kérjük, kövesse rugalmasan a lépéseket!

    Fontos, ha LAN hálózatán több router szerepel, a kamera külső eléréséhez a kamera és az internetre csatlakozó modem között” lévő további routereken is végezze el a port forwarding beállításokat!

  9. WINDOWS – Az ActiveX vezérlő nem töltődik le vagy nem települ. Mi a teendő?

    Az Internet Explorer blokkolja az ActiveX vezérlőt. Kövesse az alábbi lépéseket a telepítéskor:
    1. Nyissa meg a böngészőt. Lépjen az Eszközök/Internetbeállítások menübe.
    2. A “Biztonság” fülön kattintson az “Egyéni szint…” gombra.

    gyik_IE01

    gyik_IE02

    3. Engedélyezzen mindent, amit az “ActiveX-vezerlők és beépülő modulok” alatt talál.

  10. WINDOWS – Milyen minimális PC konfiguráció szükséges távoli megtekintéshez?

    CPU: Intel Celeron 2.4 GHz
    Alaplap: Intel 845
    HDD: 80 GB
    RAM: 512 MB
    VGA: NVIDIA GeForce MX440/FX5200, ATI RADEON 7500/X300
    OS: Windows 2000V /Windows XP(SP2) /VISTA
    DirectX: 9.0

  11. LTV Full HD Analóg – Nem indul el a rögzítő, pedig a tápegység is csatlakoztatva van. Mi lehet az oka?

    a. Elromlott a tápegység. Cserélje újra!
    b. A tápegységből érkező áram mennyisége nem elegendő, hogy megfelelően működtesse a DVR-t. Kérjük mindig az eszközhöz tartozó tápegységet használja.
    c. Meghibásodott a rögzítő.

  12. LTV Full HD Analóg – Van élőkép de nem látszódik a menüsor alul. Miért?

    Ellenőrizze, hogy monitor megfelelően csatlakozik-e a VGA/HDMI porthoz. Tartsa nyomva hosszan az Exit/ESC gombot a kimeneti felbontás megváltoztatásához.

  13. LTV Full HD Analóg – A DVR ledje világít, de nincs semmilyen kimeneti jel. Miért?

    a. A tápegységből érkező áram mennyisége nem elgendő, hogy megfelelően működtesse a DVR-t. Kérjük mindig az eszköhöz tartozó tápegységet használja.
    b. Ellőrizze a kábeleket.
    c. Ellenőrizze a monitor beállításait.

  14. LTV Full HD Analóg – Miért nincs kép néhány/összes csatornán?

    a. Ellenőrizze a kábeleket és a csatlakozókat a rögzítőn és a kamerán egyaránt.
    b. Győződjön meg róla, hogy engedélyezte és megfelelően adta a rendszerhez a kamerákat.

  15. LTV Full HD Analóg – Miért nem látható a HDD?

    a. A tápegységből érkező áram mennyisége nem elegendő, hogy megfelelően működtesse a DVR-t. Kérjük mindig az eszközhöz tartozó tápegységet használja.
    b. Ellenőrizze a HDD-hez kapcsolódó táp- és adatkábeleket.
    c. Elromlott a HDD. Cserélje újra!

  16. LTV Full HD Analóg – A rögzítő folyamatosan Kérem várjon… feliratot jelez. Mi a teendő?

    a. Ellenőrizze a HDD-hez kapcsolódó táp- és adatkábeleket.
    b. Előfordulhat, hogy a HDD szektorhibája a rendszert megállásra kényszeríti. Manuálisan indítsa újra a rendszert és formatálja a HDD-t, vagy tesztelje a rendszert egy Ön által ismert és biztosan működő HDD-vel.

  17. LTV Full HD Analóg – Újként ismeri fel a rögzítő egy (korábban is azonos típusú LTV rögzítőben használt) adatokat tartalmazó HDD-t. Szükséges formázni a HDD-t?

    Nem szükséges formázni. Lehetősége van a HDD-t egyik rögzítőből egy vele azonos típusú rögzítőbe áthelyezni, de csak önállóan. Amennyiben második számú merevlemezként helyezi be a HDD-t a rendszer formatálni fogja a HDD-t. Általánosságban nem javasoljuk a HDD formázás nélküli telepítését.